Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A sakra, tak to muselo být nepříjemné. To by mi taky pokazilo den. Já si, Jitko, myslím, že neurvalost neomlouvá ani případná těžká služba. Dobré by bylo, kdyby před svátky, když nakupuje lidí víc, by u každé kasy stál brigádník - studentík, který by pomáhal vyndávat zboží na pás a po namarkování naložit zpět do koše. Před pár lety jsem to zažila v kralupském Tescu a všechno krásně odsejpalo. Pokladní se nemusela stresovat, že nevidí lidem do košíků a nakupující nezdržovali provoz, protože než zaplatili, brigádník už jim nákup vyrovnal do koše. Moc se mi to tenkrát líbilo.

4 0
možnosti
Foto

Protože jsem v hypermarketu dělala, vín, co ty chuděry musí vše od vedení snést. Ale některé jsou protivné pořád, i tak to přecházím, ale muselo to být nepříjemné.

Užij si zbytek narozeninoveho dne.

2 0
možnosti
Foto

Šárko, je to prostě v lidech, ať stojí na kterékoliv straně pokladen

0 0
možnosti
Foto

Budiz ji odpusteno, asi toho mela v tom predvanocnim shonu az nad hlavu😺

3 0
možnosti
AL

Možná už tam ta pokladní seděla s přestávkama 12 hodin, za pár šupů, a musela vyslechnout tuny blbejch keců od rozmazlených zákazníků. Kdo ví...

3 0
možnosti
Foto

Aleši, to všechno chápu, ale přesto je to smutný a kladu si otázku proč? Já bohudík pro ní, jsem zachovala aspoň u pokladny klid, ale ostatní nemusí a problém by byl hned. Na takové vypětí u pokladen musí být školení a přiznávám, že já bych tam nebyla ani minutu Děkuji vám za odezvu

4 0
možnosti
Foto

Jituš, ne aby ti nějaká kr..a zkazila Vánoce.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Neboj, to nedopustím. Jen srovnávám ten dnešní spěch, zda ty všechny vymoženosti, kvanta zboží stojí za to.

3 0
možnosti
Foto

Sa hovorievalo, náš zákazník-náš pán, alebo že klient je stredobodom všetkých našich aktivít, ale pokladníčka by si nemala svoju únavu alebo hnev ventilovať na zákazníkoch,vy ste na vesnici tiež mali frmol a bolo to pohoda

2 0
možnosti
Foto

Janka, naprosto souhlasím a výš i vysvětluji u Vaška

1 0
možnosti
Foto

Jituš, některé to přehání, asi se špatně vyspala nebo jí ZAHEJBÁ partner...

3 0
možnosti
Foto

Jituš, určitě by se po Tvém striptýzu nevytiskla pokladní pásku a nevydala ani hlásku.

2 0
možnosti
Foto

Davčo, nebylo to vůbec příjemný, vím, že to nemají ženský u pokladen lehký, ale takhle žít bych neuměla. Bylo to ponižující.

Ale tvůj humor to odlehčil

4 0
možnosti
  • Počet článků 659
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik