Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké fotky. Jitko, v sobotu jsem byla "u bobrů" na západě Čech, bobři sice utekli, ale našla jsem nádhernou muchomůrku a vedle jo dělal garde (u nás se říká) "kozák" (tedy u nás na západě) (u nás na Vysočině) je to prý"špičák". Vyber si.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, kozák u nás na Moravě;-Dvčera jsme jich našli celé rodiny, to jsem ještě neviděla.

1 0
možnosti

Zdarec, dost dobrá úroda. Pěkné fotky.:-)

1 0
možnosti
Foto

seš zasloužilá houbařka...taky bych se pomalu měl podívat do lesa:-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, taky bych řekla , schovej mi, já umím najít jen ty muchomůrky. Ale včera jsem dostala krabici od těch, co už je jim z množství hub špatně ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to je fajn, že na tebe myslí:-P

0 0
možnosti
Foto

J18a74n76a 25M51a66j57o58v10á

28. 9. 2017 23:09

Krása...neschováš mi trochu do vánoční polívky? R^R^

1 0
možnosti
Foto

To není problém, mrazák ukryje vše;-)

0 0
možnosti
Foto

To je nádhera R^

Pro mne je letos bohužel cesta lesem nestíhaným luxusem, tak se pokochám aspoň cizí reportáží :-)

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko, to je škoda...ale aspoň vím, jak jsem bohatá a budu si toho vážit o to víc;-) Díky za nahlédnutíR^

0 0
možnosti
Foto

R^krásaR^

já dnes byla taky a mám plnou tašku-už nevím co s tím:-/

1 0
možnosti
Foto

Buď ráda, kdoví jak bude příští rok atd...;-)

0 0
možnosti

Člověk se už ani nemůže projít po lese, aby nezakopával o houby.

1 0
možnosti
Foto

Tady to ještě není tak dramatický;-)

0 0
možnosti
Foto

To co se teď v lesích děje je něco zcela nečekaného. Když jsem jel na golf tak v lese, kterým projíždím, parkovalo víc aut jak před svátkem Václava u hypermarketu.

1 0
možnosti
Foto

U nás je to s tím rozdílem, že do lesa chodíme průběžně, i když houby nerostou. Je plodný houbařský rok, pokud se "účastníci" chovají v lese slušně, tak proč ne. Ale bohužel mám i špatné zkušenosti;-)

0 0
možnosti
Foto

Jiruš, dnes nezávidím, taky jsme měli žně.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, asi už každý, je toho plno, užij si to;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik