Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné pohlazení po duši. Tady krásně vidím jak silná je moc rodiny a přátel. Mít vedle sebe někoho, radovat se s ním, sdílet s ním strasti i slasti. A věřím, že ti nejbližší jsou s námi i po smrti Moc moc Vám tu radost přeji a doufám, že to někdy naleznu taky. V

2 0
možnosti
Foto

Davide, já moc děkuji za krásná slova a přeji Vám mnoho štěstí a radosti kolem sebe.V

0 0
možnosti
Foto

J85a48n63a 68M68a67j37o23v53á

4. 11. 2017 20:59

Celý den jsem na Tebe, Jitko, myslela. U nás jsem to taky nejdřív "zavolala" mámě.... Ona měla děti brzy, já jsem měla děti brzy...byla by prababi v plné síle. Tak teď je určitě tím lepší ochránkyně.

A vy to potěšení budete mít dvojnásobné. Krása, krása. V

1 0
možnosti
Foto

U nás to bylo všechno později. Jano, moc díky za přečtení a sdílení radosti;-)

1 0
možnosti
MV

Babi, ahoj. To je tak krásná zpráva, že na ní nestacej žádný slova!

1 0
možnosti
Foto

Marku, už to je pro mne ten největší dárek, že ses tu stavil;-)

0 0
možnosti
VF

Držím palce!

Já jsem se zas včera dozvěděla, že budu PRAbabička. Zatím je na snímku malý obláček ale už s tepajícím srdíčkem. V:-)

2 0
možnosti
Foto

Věro, úžasná zpráva. Ano, z těch "obláčků" se tvoří nový život, tak všem přejme hlavně zdravíčko:-)R^

1 0
možnosti
JP

Tak tomu říkám dvojnásobná radost :-) Dokážu si představit, jak se těšíš V

Ať vše dobře dopadneR^

2 0
možnosti
Foto

Jano, přeju si to samé a díky;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za přečtení;-)

0 0
možnosti
Foto

Za chvíli se dočkáš i ty;-)

1 0
možnosti
Foto

došla mi slova, nezapomen ji říct, že všechny jeji děti, vnuci, pravnuci ji mají v srdíčku.....V

2 0
možnosti
Foto

Vše už bylo včera řečeno;-)V

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik