Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ ráda jsem se jarně naladila ... R^

1 0
možnosti

D27a13v13i91d 85V20l98k

31. 3. 2018 12:08

Jituš, ty si vždycky umíš ze všeho vybrat jen to nejlepší. Přeji hezké Velkonoce a ať Tě po opulentním "Žrasu" nechytně žlučník;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, celé rodince přeji taky fajn dny a bohatý šmigrust;-)

0 0
možnosti

R^ Přeji pohodové Velikonoce.

1 0
možnosti
Foto

J41a33n55a 78M26a16j65o89v57á

30. 3. 2018 22:28

Užívejte všechno to jaro, Jíti.

1 0
možnosti
Foto

Proč jsme dnes v Mor.Tř. neodbočili na kruháči? Krásné svátky, Jituš :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mi ani nepovídej, copak neznáš tu správnou cestu?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^krásná kuřátka, hezké velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Přání všeho nej, nej posílám ku Praze;-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, díky za nákuk, pěkně oslav svátky;-)

1 0
možnosti

Jitu, ani nevím, jestli jsou ještě někde v Praze tahle kuřátka.

Ale mě se nejlíp líbí ten zajíček (Tomášek), a samože "moje" macešky, a primule.

Hezké jarní svátky!:-)V

1 0
možnosti
Foto

Právě jsme se zajíčkem Tomíkem sledovali online koupání, jsou to vymoženosti ty iPady apod;-DTobě též pěkné sváteční dnyR^

1 0
možnosti
Foto

kdepak je ta cukrárna :-)

1 0
možnosti
Foto

na Cihlářce a na náměstí:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Kuřátka všeho druhu.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik