Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky všem, nebyla jsem v dosahu pár dníR^;-)

0 0
možnosti

Nádhera, Jitu. Pastva pro oko i duši

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jak mě taková nádherná fotoreportáž mohla ujít? R^

1 0
možnosti
Foto

hezký to všechno máš:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, krásný rok si prožila. V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to je tak hezký....:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Na první pohled mě praštila do očí ta chaloupka nahoře. Okamžitě mi bylo jasné, že jsem ji někde fotila. Tak schválně: je to nad Julinčiným údolím, nebo se pletu? Tady přikládám tu svou fotku: https://www.zonerama.com/veronikafoglova/Photo/3249565/106164523

1 0
možnosti
Foto

Orlické hory, máte pravdu;-)

0 0
možnosti

Žitá každodennost přítomná v sérii snímků je příjemná R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, moc vám děkuji za ta slova;-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní blog, který pohladil po duši. Děkuji JituškoVR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,90
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik