Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký den i do Křenova všem:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitule, ty nejsi žádná pochroumaná VRTULER^:-)

3 0
možnosti
Foto

R^S polívkou jsem si vzpomněla na dávný zážitek ze ZŠ. Byla už doba, kdy chodil na oběd druhý stupeň, a holčička z prvního stupně seděla sama u stolu a brečela do polívky, která jí asi nechutnala. Zdrhnout nemohla, dozorující učitel kolem ní pořád obcházel, aby to už snědla...

3 0
možnosti
Foto

Taky si to tak pamatuju. Moje holčička z vyprávění to ještě stihla;-)Ale dnes už není naštěstí žádný nátlak dozorujících.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, krásné čtení a krásná člověčina :-)

3 0
možnosti

I pan Lasica při jednom rozhovoru v TV tvrdil, že náladu tvoří z 99% naše strava, zbylé procento tvoří naše okolí a je to tak.

Já jí mám i po vašem blogu:-)R^

3 0
možnosti

Do druziny jsem nikdy nechodila a spoluzackam jsem zavidela.

2 0
možnosti
Foto

Zdánlivé maličkosti, ale činí svět a živit hezčíR^V:-)

4 0
možnosti

.... hrozná doba, lidi jsou na sebe jak psi ....

Proto máme štěstí, že si tady hezky popovídáme a zasmějeme se. Takové kamarádství na dálku je také dar. Tak plkejme dál! :-);-)

4 0
možnosti
Foto

Moc hezký blog, je to všechno o lidech. Jak se k sobě chováme děti jsou potom jak zrcadlo.

1 0
možnosti

Pochvala od strávníků vždycky potěší, a od těch malých dvojnásob:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,90
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik