Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mají nás na lopatě, viďte. Tomík s obočím až na kořeni nosu zaběhne trucovat za dveře a za chvíli mi omotá ruce kolem krku a prý"mám tě moc rád, ty moje hezká, hodná babičko..". No a je to;-DV

1 0
možnosti
Foto

Ano, mají. Takže dobře víte, jak to chodí u Tomíka a jemu podobných;-DMoc díky za zastaveníR^

1 0
možnosti
Foto

Pšeji ti ustavišnou hadost s pckama!R^

3 0
možnosti
Foto

nemohu posoudit, pač u nás je pojem vnuk, vnučka, a tedy dědek, babka...neznámý:-)

1 0
možnosti
Foto

To vše přijde, nikdy neříkej nikdy!;-)

0 0
možnosti
IJ

VVnoučata jsou odměna za to, že jsme naše děti nezabili V

5 0
možnosti
Foto

David to napsal perfektně :-)V

3 0
možnosti
IL

I69v41a96n93a 64L56a46n87c27e

15. 6. 2022 23:57

Znám to znám, dneska už je vnučce 12 1/2, ale odmalička jsem s ní byla v kontaktu. VVV Moje srdce, i ta starší, se kterou byly kontakty zpřetrhány.

1 0
možnosti
Foto

V tom druhém případě to je mi lítoV

1 0
možnosti
MV

Ctu to na cestě z práce a je mi po ty sichte dlouhý moc hezký. Krásnej život máš, Jitule. Dobrou

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou roztomili, u nasich mladych je to totez, akorat jen v polovicnim vydani:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak dobře víš, o čem píšu. Jen si to zdvojnásob. Malej Pavlík-roční, ten všechny strčí do kapsy, ale to se teprv rýsuje, o něm až příště;-D

1 0
možnosti
Foto

Malá babička s VELKÝM V.

6 0
možnosti
Foto

Zdravím romantika Davida;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik