Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Božínku babko, na všechno si ber brýle. Nebo s takovou si tě vnoučata neužijí ;-DV

0 0
možnosti
Foto

Zarelaxoval jsem si při čtení Jitko :-)

1 0
možnosti
Foto

A na čem si teda tchýně pochutnala? Nějak jsem nepostřehl vysvětlení

0 0
možnosti
Foto

Jituš, přečetl jsem si rád. Měj krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

I ty se měj fajn a díky!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem si musela ty "Pocky" vygůglit, mám v tomto směru mezery ve vzdělání.;-D Užívej léta a vnoučat, úžasná babičko-blogerko!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jsme na tom stejně, i já to musela vyhledat, protože češtinu na tom obalu nenajdeš (jen nohy);-D

1 0
možnosti

Sedím v čekárně u zubaře, Jitule, a jsem tu jedinej, kdo se směje. Díky za to a krásnej červenec přeju.

2 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že jsem tě na tak smutným místě rozesmálaR^Ahoj a měj se príma.

0 0
možnosti

Pěkně si užíváš vnoučat, budete mít na co vzpomínat - jak ty, tak oni:-)Je vidět, že se máte mezi sebou rádiR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 24,04
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik