Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, tak já bych Tě podpořila, jestli to budeš dávat na vyšší místa k úvaze ;-D. A za skvělý blog velikou karmu R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To víš, že jo, poženem to na vyšší místa (až do posledního patra);-DŠárka se určitě přidá ke kuchařkám s těma drátěnkama;-D

0 0
možnosti
Foto

Vše má vždy své a teď je z Tebe, Jitíku, úspěšná blogerka se spoustou čtenářů, jak vidno:-)R^

4 0
možnosti
Foto

Jé, děkuju moc, ale to přeháníš;-)

1 0
možnosti
Foto

Prosím o mezinárodní den drátěnek. Teď zrovna drhnu pekáč od šunkofleků.;-D

1 0
možnosti
Foto

Určitě i k tomu dojde, jen si neubliž;-D

1 0
možnosti

Jak Ti rozumím! Dva roky jsem uklízela ve školce, krásná práce. Když jsem časem potkala jednoho školkáčka s maminkou, tak mě hned představil - "mami, to je naše Foltýnová". No, to pro mě byla čest.:-)

2 0
možnosti
Foto

To je krásný! Moc hezká vzpomínka Foltýnová;-)R^

1 0
možnosti

Souhlasím JitkoR^ Co jen se naše mamka nauklízela ve škole, s tou byste si notovaly:-). A pan inspektor byl teda moudrý pán... Pěkné léto!;-)

3 0
možnosti
Foto

Jsem přesvědčena, že bysme se spolu nenudily;-DPríma dny přejuR^

0 0
možnosti
Foto

J17a86n 52Š38i18k

4. 8. 2022 5:53

Bez uklizeček to opravdu nejde, proto tyto dámy a občas i pány zdravím a oslovuji s patřičnou úctou. Jen v čistem a příjemném prostředí se podávají dobré pracovni výkony nebo se člověk dobře léčí či cítí skvělé při procházce městem nebo v hotelu na dovolené. Samostatná kapitola je čistota domova, protože jen tam kde vládne jsou čisté myšlenky a klidné žití. Navíc doma se člověk do uklízečky a její nelehké práce empaticky vcítí, když si vezme sám hadr do ruky :-) Hezký den Jitko

6 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to napsal. Přeji pohodový den;-)R^

0 0
možnosti

J91a96n 26M65a13r74e55k

4. 8. 2022 2:00

Dělejte to jako my kdysi na vojně: Co je mokré, to je čisté. A hadry potřeba nebyly, jen se to polilo vodou.

1 0
možnosti
Foto

Tak to by se učitelstvu asi nelíbilo, ale žáci by v tom viděli pěknou kulišárnu;-D

0 0
možnosti
Foto

Vynikající nápad. R^

Já však již léta používám mop.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik