Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, přečetl jsem si rád. Jen tak dál at se daří a zdraví slouží

0 0
možnosti

...a to je mi krásný čtení!

1 0
možnosti
Foto

A to ani Marku nevíš, žes byl dnes v noci u nás na návštěvě-na houbách!;-D

0 0
možnosti
Foto

Boží blog, Jituško V

1 0
možnosti

Krásné zážitky se super vnoučatyR^. Jituško, užívej si to;-).

1 0
možnosti

I83v45a12n20a 25L73a61n84c65e

17. 9. 2022 11:00

I k nám chodila vnučka se zákazy: toto nesmí, toto musí a můj manžel snaše řekl: můj dům, moje rozhodnutí. A tak to bylo...

3 0
možnosti
Foto

Asi to chce respekt a kompromis z obou stran;-)

0 0
možnosti

Náš kluk chtěl jako čtyřletý kopat studny po celým světě, aby všechny děti měly pitnou vodu. Ach ty děti! :-) Jitko, to je tak krásný babičkovský blogR^ A hlavně ty jsi krásná babička a tu krásu nám pěkně servíruješ. Díky:-)

3 0
možnosti
Foto

Děti, to je nepřeberná studnice nápadů a myšlenek. Až oči i uši přecházejí;-D Ivko, moc díky za příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

J12a90n 49Š54i93k

17. 9. 2022 7:35

Tož to bylo krásné. Jinak blogeři by si měli dát do znaku větrník.Já taky...Hezkou sobotu

2 0
možnosti
Foto

Jé, to je krásný nápad, větrník beru všema deseti. Podej návrh!R^

0 0
možnosti
Foto

Jitíku, to je léků na život:-)R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jitík děkuje a moc zdraví;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No teda, sníst malé sestřičce pudink, to není hezký čin. Vidím, že máte s vnoučaty hodně radostí.

Dle mého otce, jsem byl jako dítě strašně hodný. Měl jsem však o rok a půl mladší sestru a ta tak hodná nebyla. Když jsem jí do její dřevěné ohrádky jednou donesl kus buřtu, tak mě prý kousla do prstu. Když jsem někde dostal nějaký dáreček, tak jsem prý požádal i o něco pro ni. Tak hodný jsem byl.

Také jsem jí prý vychovával. Když jsme spolu někam přišli, tak jsem ji upozornil, že má pozdravit. Myslel jsem to s ní dobře, ale byla to nevděčnice.

Zajímalo by mne, zda jsem se takový dobrák a vychovatel narodil, či zda to bylo tím, že mi rodiče říkali, že se mi narodila malá sestřička a že k ní musíme být všichni hodní.

Pamatuji si, že když jí rodiče nechtěli dát, co chtěla, tak si klekla na kolena a mlátila hlavou o zem. Z toho však vyrostla. Pochopila, že tak ničeho nedocílí.

3 0
možnosti
Foto

Myslím si, pane Chudáčku, že Vy jste se byl hodný a poslušný již od dětství - a s těmi pedagogickými sklony jste se již narodil. (Máte je stále). Sledovala jsem chování svých dětí (2), vnuků (5) a dnes i pravnoučat (5), každý je jiný. A byl jiný již od svého útlého dětství. Povaha člověka se výchovnými zásahy ovlivnit sice dá, ale ty základní rysy povahy jsou člověku dány od narození. A jsou i dědičné. Moje sestra byla např. podle rodičů vždycky hodnější a poslušnější než já, já jsem byla vždy tak trochu rebelka- a snažila jsem se prosazovala svoji vůli. R^ Můj mananžel je velmi zodpovědný člověk - a zjišťuji, že jeho rysy povahy systematičnost a zodpovědnost se projevily nejen u mých dětí, ale i některých dalších potomků. (Ty moje podle něj "nesystematičnost" také).

A k tomu blogu? Jitko, s těmi malými předškoláky je to u nás stejné jako u Tebe. Na koberci vysypaná krabice s hračkami, všechny hračky zvířátka po zemi, z domina vlak, z polštářů bunkry, otázek plno, škemrání o sladkosti, které mají zakázány od rodičů. Nad nepořádkem, co nadělají, se nevzrušuji. Něco si uklidí, ale po jejich odchodu zbytek douklízíme s manželem sami. Děti jsou děti, hra je hra, nebyli jsem jiní. Jsme rádí že je máme.V;-) Zdravím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik