Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pobavila jsi mě, Jitko, díky. Legrace musí být, viď, i kdyby na chleba nebylo;-D.

1 0
možnosti
Foto

Tak snažím se, ale někdy to dost dře;-D

1 0
možnosti
ZK

Víš, Jitko, fantazii se člověk nemá bránit, tak jen tech. dotaz. Protože mi tahle erotická, asi vánočně laděná novota utekla, nebyl tam náhodou tip i pro muže?? Přiznávám, už dávno nemám postavu jak Michelangelův David, ale když se s citem a vkusem dovyzdobím, možná se můžu líbit i jinejm. Tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Nebyla, ale to ničemu nebrání, abys krabici s ozdobami plně využil;-)R^

Měj se krásně!

1 0
možnosti
Foto

Tak tyhle trendy jsme v práci nezaznamenaly. Jen nějaké pětiminutové šňůrečky, které by byly pod mundúr dost nepohodlné (a u jedné by vnady ani neudržely).;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, baňky často "krášlí" mé tělo, ale pouze ty vakuové, či skleněné ohřívané ohněm, na uvolnění bolesti zad. R^

2 0
možnosti
Foto

Bys byla celoročně vánoční babča :-)

1 0
možnosti
Foto

Pobavila jste mě. Ovšem přiznám se, že když se u nás sejde babinec 50+, utíkám. Někdy z nich mám nepříjemné tušení, že by ty baňky jejich přičiněním vlály na mě.

2 0
možnosti
Foto

;-DTak třeba by to bylo zajímavý. Díky za zastaveníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik