Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi moje nejmilejší malá blogerka, Jitko.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To proto, že jsem jediná malá;-D

1 0
možnosti

Ahoj Jituš, já jsem taky prcek a ve stáří mě to tuze vadí ...

A v zaměstnání na mě pokřikovaly: vidět to není,ale slyšet je všude .... ;-D

2 0
možnosti
Foto

J95a25n 28Š11i39k

3. 4. 2023 8:34

Myslím, že co je malé bývá taky pěkně divoké. Hezký den ;-)

1 0
možnosti
Foto

Možná máš pravdu, ale jsme méně vidět, protože jsme při zemi;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitřko, malé a milé počtení na začátku pracovního týdne :-)

1 0
možnosti

Plzeňský rodák M.Horníček v "dobře utajených houslích" napsal: "Co je malé, to je milé" - mých 172cm kdysi dráždilo některé vtipálky jako rudý hadr - přežila jsem to bez ran na duši a už dlouho jsem v naší rodině nejmenší (kromě dvouleté vnučky, zatím pro mě nějak malilinkaté?)...

2 0
možnosti
Foto

Mám 164, béééé.:-/;-D

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že se ses ještě nikdy nebouchla do hlavy při vystupování z autobusu...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik