Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

napinavy to bylo az do konce - srstky...

sezrat Zdenka Srstku - pak bych veril i tem chlupatejm prsum...

ale...moje nezamilovanejsi lokalni ovoce - chlupaty angresty

a kor, kdyz je musis rvat rukou skrz nejaky planky u plotu

uplne jsi me prenesla k plotu meho detstvi - s pani Schmidt

d e k u j u !

1 0
možnosti
Foto

Marku, já díky za čtení a příspěvek

0 0
možnosti

Na severní Moravě nejsou srstky ani angrešty, ale - kudlačky.

1 0
možnosti

no vida, kudlacky jeste

diky za rozsireni obzoru

1 0
možnosti
Foto

Srstky... ty rostly i u nás v nemocniční zahradě a byly úplně nejvíc nejlepší. Moc hezká vzpomínka, Jitko

2 0
možnosti
Foto

Ráda jsem vzpomínky osvěžila

0 0
možnosti

A co bylo ještě na těch prázdninách na Plzeňsku zajímavé...

No, když si pro nás rodiče na konec prázdnin přijeli tak jsme mluvily úplně jinak. Tedy s plzeňským přízvukem. A rodiče mluvili

severočesky, tedy Liberecky.

3 0
možnosti

Srstku mám spíš spojenou s naším osvaleným kaskadérem a hercem Zdeňkem (budiž mu země lehká), my jsme tomu vždycky říkali jen angrešt.

2 0
možnosti
Foto

skvělý herec, pan Srstka

0 0
možnosti
Foto

Když angrešt rozjebeš, je z něho pozoruhodně dobrá marmeláda

2 0
možnosti
Foto

máš pravdu a srstkovice by z toho nešla?

1 0
možnosti
Foto

Egreše pestujem stále a robím z nich sirup.

1 0
možnosti
Foto

Na mně se to na prsou projevilo, i když jsem spíš na třešně...

1 0
možnosti
Foto

Angrest srstky vzdycky chutnaly lip nez ty velke leskle hole bobule😺

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ty hadříky na panenky, to jste vy děvčata musely ocenit, co? Když bych si ze svých dětských loupežných výprav měla na něco vzpomenout, tak snad jen na lusky a třešně. Jo a občas hrušky na takovém osamoceném stromu, který někomu patřil, ale nikdy jsme to nevěděli jistě, tak tohle vlastně ani úplná loupež nebyla.

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik