Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám hrůzu ze zubaře podnes

1 0
možnosti
Foto

Dobře pamatuju, naše pani doktorka před každým potáhla cigáro a už nám koukala do nevinných dětských pusinek

1 0
možnosti
Foto

čučoriedkový kaz je najsladší

1 0
možnosti
Foto

Na gymplu jsem se cestou k zubaři nějak ztratila, případně jednou prchla z čekárny . Panička hrůza byla překonána před svatbou, což bylo brzy po škole. Od té doby chodím včas a je zaplať pánbůh klid

2 0
možnosti
Foto

Ty a prchla?! Tak tomu se nechce věřit

0 0
možnosti
IB

Zuby, zoubky, zubečky - potrápí nás, lidičky!

Jituško, díky za příběh.

1 0
možnosti
Foto

Jéje v dětství několik zánětů. Zubařka v mé puse řádila často. Až se divím, že mě i zbyly.

1 0
možnosti
Foto

Danko, od zánětů raději dál aú aú

0 0
možnosti
Foto

Za našeho dětství bylo na výběr mezi expertem, který se radši do ničeho nepouštěl (ten býval někdy i ve škole) a paní zubařkou, která měla "přístup chirurga". Aneb při sebemenším problému to vyřešila jednou provždy. Vtípky o tom, že kdo neutekl včas, má umělý zuby, a paní zubařka žije z věhlasu svého otce - skvělého praktika, kolují dodnes.

1 0
možnosti
Foto

Kláro, tak to je krásný!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, v mladí jsem se trochu bál a chodil. Teď už se nebojím a kontroly (ač mám výbornou zubařku v rodině) lajdám.

2 0
možnosti
Foto

RADA starších:Nelajdej!

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik