Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, to je skvělý blog, zaplaťpámbu za něj a Tobě veliký dík!!!

1 0
možnosti
Foto

Jitule, i mě ten titulek upoutal a na rozdíl od tebe mi šel otevřít. Tam jsem se dozvěděla, že Jolana tají vizáž své dolní partie před celým světem, i před lékaři, jen jediné kamarádce se svěřila. No... pak ovšem nechápu, jak se tento děsný článek ocitl na internetu v předních liniích, když je to takové tajemství nějak se internet musí krmit, je to bezedná studna

2 0
možnosti
Foto

Mně šel otevřít až později, ale už u něho byla jiná diskuze, což mě taky pobavilo. Jedno je jisté, vše s rozumem, bohužel to platí čím dál míň

0 0
možnosti
Foto

..a zase mám pocit, že využívám efekt šeptající stěnyPobavil jsem se a i poučení jsem si vzal.

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo, poučiloNapadlo ma, miluj seba samého ako blížneho svojho. Čiže na prvom mieste je mať rád seba a rozumieť sebe samému a ostané sa už potom ľahšie prekonáva.Zdravím

4 0
možnosti
Foto

"Miluj sebe, jako bližního svého" To si musím, Janka, zapamatovat

1 0
možnosti
IL

I17v22a63n36a 49L94a12n73c43e

25. 11. 2023 11:19

Jitko, vy jste mě rozesmála.

2 0
možnosti
Foto

Tam už toho viděli...

1 0
možnosti
Foto

Asi bych to vidět nechtěla

1 0
možnosti
Foto

když nevím,tak se podívám, když tuším,tak se ptesvedcim

1 0
možnosti
Foto

Jiný komentář jsem ani nečekala

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ty jsi číslo. Dokonalost je jen blud, klidně zahoďme ten stud.

6 0
možnosti
Foto

U nás se říká numeroChtěla jsem trošku odlehčit, do vlastních řad si zaskočit

1 0
možnosti
Foto

Jitko, možná už spíš, ale a hezké sny i nadcházející víkend!

2 0
možnosti
Foto

Takové tak znám.

Já jsem se tam bála v mladém věku. Pak jsem prošla přeškolením. A vybírala jsem si starší lékaře. 😂

1 0
možnosti
Foto

Tak je dobře, že jste to překonala

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik