Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemám ráda velké obchody. Ale kdy člověk musí....Hezky napsané Jituško

0 0
možnosti

Stát se to mně, asi bych byla na paní pokladní zlá. Ale po dlouhém přemýšlení jsem připravená takovou situaci řešit v klidu a smířlivě díky tobě, žes mě na takovou věc připravila.

2 0
možnosti
Foto

No, myslím, že na to se až tak připravit nedá, je to špatný, když odcházíš s pocitem zlodějky. Ale prochází tudy fůra lidí, třeba byl někdo odvážnější, než já a ozval se včas.

1 0
možnosti
Foto

Jo, zachovala ses perfektně

3 0
možnosti

Jituško, zachovala jsi se , na nevrlost a protivnost s úsměvem

Moc Tě zdravím

1 0
možnosti
Foto

Zdravím i já tebe a přeji fajn dny

0 0
možnosti

V podstatě děvčata lituji, ale ,tuhle si taky na mě smlsly. Já jsem prťavá a na hodně druhů zboží nedosáhnu, tak jsem si sundala bedýnku se švestkama níže, ale některé se vysypaly na zem. Na zemi jsem je botou popoháněla, k sobě, že je pak seberu. Tak se do mě pustily asi tři pokladní. Pak jedna prodavačka přiběhla a sebrala je . Pro mě je teda nákup tělocvik. Přesto, se snažím na ně usmívat. *** ***

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, máme to stejně. Já taky prťavá a do těch míst, kde mi přistává zboží prostě nedosáhnu. Všímavá pokladní to posune, v ostatních případech se tááák natahuju, až si skřípnu ňadro(psala jsem o tom i blog) A taky se usmívám, pouštím lidi s malým nákupem vpřed, ale někdy to prostě nevyjde.

1 0
možnosti
Foto

Být vánoční strom místo na náměstí přímo na parkovišti před Kauflandem, tak nemusíme ani do města a při té příležitosti bychom si mohli koupit spoustu zbytečností.

1 0
možnosti
Foto

Brrr v té zimě, dej pokoji když takový strom na parkovišti musí zažívat fůru příběhů. To by bylo námětů, co?

0 0
možnosti
Foto

Inu, paní pokladní by ode mě dostala přinejmenším lekci slušného chování. Jinak tyto situace řešíme rovněž s tělem, že veškerý nákup zanechávám a opouštím, protože jsem ho nezaplatil. Ať si ho uklidí ta pokladní. A odcházím. Koneckonců není to jediný obchod.

1 0
možnosti
Foto

Taky mě to později napadlo, ale já na to nemám povahu.

0 0
možnosti

No jo, asi neměla svůj den, Jitule. To nám ale náladu nemůže zkazit. Mavam ze Zanzibaru.

1 0
možnosti
Foto

Taky mávám a užívej své dny!

0 0
možnosti
Foto

Chápu, že je práce v obchodě před Vánocemi hodně, ale to skoro všude. Konec roku, závěrky.... Také by mi to nebylo příjemné, dnes jsem také potkala jednu ledovou královnu za pultem, nezačala tát ani když se Honza snažil ji dobrým slovem zpříjemnit den. Jenže někteří lidé si myslí, že mohou všechno a to platí nejen v obchodě. Tak hezký den a fajn lidi.

1 0
možnosti
Foto

Vůbec jim to nezávidím, ale stejně se najdou andělé jak za pokladnama, tak za pultem. Pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Mají to těžké. V mém oblíbeném krámu mi teď pokladní sdělila, že jak je jich málo, tak občas vepředu nikdo není a zloději si drze vlezli do pokladního prostoru a ukradli cigarety. Ale to jí stejně neomlouvá, má se chovat profesionálně. Asi by mě rozvzteklila a za rámeček by si to nedala

3 0
možnosti
Foto

Jardo, já jsem hlavně nechtěla vnučce, která stála v tu chvíli vedle mě, kazit dojem z nákupu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik