Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky jsi ty přírodní kámoše vyfotila - je vidět, že s láskou. Skoro se mi chce napsat, že jsou na to pyšné!:))))))

Jsou to krasavci!:))

Jitu, díky moc!:))

2 0
možnosti
RE

Jitko, několik stromů jsem zasadil i několik synů zplodil...až jsem si říkal, jak je snadné splnit to přísloví:) Jen ten dům chybí:-)....Sakra, že jsem se nenarodil v Africe neb Grónsku, tam to je nato-tata:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Romane, ještě není všem dnům konec. Jednak na další syny, pak třeba i na ty domy.;-D

1 0
možnosti

Lidé se dělí do dvou skupin. Do první patří ti, kteří někam přijdou a všechny stromy vykácí, aby si udělali místo pro to, co je in (bazén, hřiště) a do druhé skupiny patří ti, kteří pokácí pouze hodně staré a nemocné stromy, vysadí za ně náhrady a ty mladé i původní starší stromy s láskou opečovávají. Vy i já patříme do té druhé skupiny. Na pozemek jsem přišla, když na něm bylo 43 stromů, za těch osmnáct let jich mnoho muselo odejít, ale přišly nové... Sedávám pod starou jabloní, žádný slunečník nenahradí stín stromu... Až umře jabloň, umřu i já, to si říkám, když pod jabloní snídám. Děkuji za článek a končím slovy Václava Kaplického - stromy, naši přátelé.

3 0
možnosti
Foto

Jarmilo, já děkuji Vám, za úžasný příspěvek a za návštěvu.:-)R^

1 0
možnosti
MP

Krásné! Je vidět, že jsi sázela zamlada. My jsme s manželem začali sázet až v důchodu. Ne zahradu, ale les. Možná jsem to už někdy psala. Některé naše stromy také mají svá jména, třeba ptačí třešeň Anežka (po vnučce), je jich tam více, ale zrovna tahle roste nejrychleji. Modříny nám tam nalítávají samy a rostou jak plevel. Máme s tím hodně práce, je to přes 2ha nového lesa, ale je to radost pohledět, jakou výšku už za těch 5let dokázaly stromky nabrat. Někdy v duchu říkám doubkům: Zapamatujte si, kdo vás sázel. Myslím, že ze všech pomíjivých věcí, které tu po mě zůstanou, je ten kus lesa tou nejkrásnější památkou.

2 0
možnosti
Foto

Maruš, i proto jsme je sázeli...jako památku. V místech naší zahrady, byla skládka, právě proto byl každý zasázený stromek zázrak, když se vyvedl. Máme tam snad všechny druhy. K tomu jednomu modřínu, přibyly další dva prťaví, mají asi půl metru, ale drží se.:-)

1 0
možnosti
DS

No jo, Jituš, ale na takový soukromý les aby měl člověk místo zahrady ty vaše valašské kotáre ;-D. Já bych na náš pozemek vtlačila tak jednu lípu ;-D. A je pravda, že málokdo má dost takové té předvídavosti, kamže ten stromek poroste, aby si nevadily vzájemně a jednou se nepoddolovaly do sklepa. Ale stromečky máte krásný a věřím, že to musí být neuvěřitelný relax. Že se tam krásně vzpomíná a vymýšlí blogy VR^

2 0
možnosti
Foto

Dášo, jsem sice Valaška po rodičích, ale bydlím úplně jinde (Svitavsko) A je taky fakt, že jsme ty malé kmínky sázeli absolutně bez znalostí. Takže došlo přesně k tomu, jak píšeš...jak šel čas, stromy zmohutněly a někde si i vzájemně vadily. Ale vše chce čas a se stromy si už rozumíme.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné stromy. Je zajímavé pozorovat, jak vyrostou.:-)

2 0
možnosti
Foto

Hrozně to uteklo, všechny byly takové proutky...vlastně kdysi i já!;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Jitko, krásné, stromy jsou jako živé bytosti.:-)

Jen k těm zpívajícím ptákům mám malou připomínku. Tady u nás se o dost předcházejí a budí mě o hodinu dřív, než potřebuju vstávat. Navíc vůbec nerespektujou víkend;-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, ptáci teď mají "své dny", to je marný...ale tam na zahradě, naštěstí nespávám a doma mám spolehlivá plastová okna...;-Dkdepak, tento křik mi fakt nevadí;-)díky za nakouknutíR^

3 0
možnosti
DV

D30a98v98i30d 15V87l41k

31. 5. 2016 20:15

Tak to ti závidím.Já mám tak malý pozemek, že si nemůžu strom dovolit;-€

1 0
možnosti
Foto

To je velká škoda;-)..nezbývá, než vzít klacky a vyrazit do lesa!

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik