Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, tak já na to budu myslet a svůj cukřík přenechám:-)

1 0
možnosti
JP

"Úchylná baba z dědiny", už to vidím na Nově v hlavních zprávách ;-D Nu což, jeden cukřík ze dvou bych ti přenechala. Kávu si trošku doslazuji, čaj jedině bez cukru. Břízky nemáme, jen lavici se stříškou a taky se už těším na milované sousedy R^

2 0
možnosti
Foto

To je hned, být slavná a bez honoráře!;-D A o to Jano šlo, naladit už na jaro;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko a může na nich být azbuka? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Naprosto všechno, bude to pak "mezinárodní podbřízkový cukr";-D

0 0
možnosti
Foto

Jako kamarád blogerský bych ti radil, pokud také dokážeš sama spořádat celý dort jako já, raději si při návštěvě doktora nech občas změřit hladinu cukru v krvi. Mě to chytlo když jsem dorazil na nadváhu o 10 kilo. Dortu se občas nevzdám, ale cukr do kafe ne, ani mléko. Má šéfová domácnosti nesladí nic, ale sběratelkou cukrů přesto je. Tobě R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, tak se sladkým to opravdu nepřeháním a jsem ráda, že je o jednu sběratelku víc.;-)

0 0
možnosti
JS

Nesladím, Jitu, tak Ti je začnu schovávat R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Vše mám již zdokumentované od minule, vím že nesladíš;-DR^

2 0
možnosti
Foto

R^Tak aspoň víme, Jitko, co Ti připravit, až se u zase ukážeš:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňa už to ví, cukřík mi nechává;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,14
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik