Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, co k tomu dodat. Zákazník a kvalita na prvním místě ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, krásně jsi to shrnul;-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš, tlakáč nezachrání ani starého vola . Maso se sice bude rozpadat, ale i tak bude tuhé. Ale děláš chutě! "Líčka" dělávám taky - z kližky i burgundské. Kližku milujeme, pro manžela vrchol blaha. Už vím, co bude o víkendu k obědu.  Mňam 

1 0
možnosti
Foto

Taky mám nejraději kližku a tahle vypadala fakt dobře, ale asi moc dobře věděli, proč tam píší "z mladého".. Jen ty uvozovky tam nedali To samé se speciál vepřovou kýtou na gril...byla jako piliny;-D

1 0
možnosti
JS

Jitu, "pepínova" hrnce jsem se kdysi taky bála, ale nikdy jsem s ním neudělal špatnou zkušenost ;-)R^R^

Dala bych si roštěnkyýýýýý...;-) Asi to dnes vezmu přes masnu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jani, já ho jednou dostala k narozeninám (viz jeden blog). Pak jsem ho raději "půjčila" mladým, nestálo mi to za ten strach;-D

1 0
možnosti
JH

J89a89n 78H68r75u42z79a

23. 1. 2017 15:21

Bez tlakáče ani ránu. Brambory za 5 minut, čočka za 20 a maso z "mladého" býka tak hoďku až půl druhé. Padne do toho lahvinka červeného i masový vývar z polévky a ještě si hlídám aby to moc nesyčelo a nezůstalo to na suchu. ;-)

1 2
možnosti
Foto

líčka na víně v papiňáku může dělat jenom kulinářský barbar

0 0
možnosti
Foto

líčka jsem dělal před týdnem a ta se jen rozpadala

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, děláte mi chutě. Taky jsem toho názoru, že vše se v papiňáku dělat nedá. A navíc, jak už přiznávám, se ho normálně bojím;-D přeji krásné jmeniny a děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
VF

Zdravím Vás

a chápu Vaše rozhořčení. Co ale je ten tláskač?8-o

1 0
možnosti
JH

J23a95n 44H57r31u78z96a

23. 1. 2017 15:23

Tlakáč tam čtu já. Tlakový hrnec.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik