Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Ahoj Jitko. Tvoje řádky zavoněly jarem a tak díky za ně. Jen jsem zalitoval, že moje vojančení bylo v Rokycanech. Dneska už to nedoženu, ale možná bych se u vás i čapnul. Rokycanský holky vojáky přímo nesnášely :-).

1 0
možnosti
Foto

Tak u nás to byli a jsou budoucí vojáci-žižkováci. Už jsem o tom psala. Vojenská škola (gymnázium Jana Žižky Mor.Třebová) je tam stále a snad i jediné v republice. Byla součástí našeho mládí.;-)

1 0
možnosti
Foto

H12a48n45a 97V21l24k36o94v97á

29. 4. 2018 21:20

:-)Tipovala jsem Vás na návrat domů a ode mne za toR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Hanko, to mě moc těší;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný příběh, májový. No já nedostat občas pusu aspoň od holek chlupatých tak jsem dávno suchá větevV

1 0
možnosti
Foto

R^Milé povídání, Jitko:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jak se na máj patří;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 657
  • Celková karma 26,04
  • Průměrná čtenost 887x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik