Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teeeda, Jitko, to se Ti moc povedloR^ Krásně jsi popsala situaci, kterou snad všichni v různých variantách známe, ale Tebou podané je to fakt k popukání, prostě skvělé!;-D

1 0
možnosti
Foto

Někdy k popukání, smíchu, mnohdy k pláči;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky to nemám ráda a lidem,co žvaní do mobilu v mHD, bych ty mobily rozdupala.

Jeden zážitek z dřívějška: v buse zvonil ženské telefon,ona ho zvedla a asi 20x opakovala furt dokola: " Já vic nemám,víc nemám..tak mě zbij,ale já víc nemám!"

Fakt nám okolo bylo hodně trapně,zlatá tetka,co koupila tatovi vodičku na bradavice:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to potom jo, zlatá tetka!;-D

2 0
možnosti

Jo, jo, jo... ať žijou mobily, kvakošky, ale hlavně Jíťa, která to bezva napíše do blogu!:-))))

(mě by z takové baby trefilo:-D)

Ale pobavilas!

3 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem dojídala a prchala!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitko, chápu naprosto, že Ti to nedalo a muselas o tom napsat. Při našich cestách do práce autobusem si člověk vyslechne leccos, a když dotyčný má mobil ještě nahlas a slyšíš oba, třeba takhle po ránu....8-o Tuhle jsem jela vedle blondýny. Kamarádce radila, co si obléknout, jaké délky sukni, jak si udělat vlasy, kam si zajít na kosmetiku a na nehty .... zřejmě před nějakou obchodní schůzkou... Projely mi hlavou finance téměř v tisících a také jsem si představila kamarádku jako ubohou chudinku, která ani neví, že by se měla trochu namalovat, učesat a jak se to dělá. Slečna do kamarádky hučela celých 25 minut.8-o

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak si to dovedu představit, někdo řeší veškerou intimitu a detailně;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, měla sis pomoct klasikou a poslat ji jako v Postřižinách na komín. Třeba by tam opravdu vylezla:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, myslím, že nevylezla, bylo jí opravdu kus;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik