Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Jitko, ani nevíš, jak moc Ti přeji, aby tě nožky v pátek donesly, kam mají!!! Věřím, že obstřik pomůže. Určitě si s sebou vezmi nějaké mazání a nehleď na to, že po chvíli sezení bude mít u stolu kafr navrch;-D.

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc díky, budeš chybět, jako i ostatní, co pomalu odpadávají;-(

1 0
možnosti
Foto

Jitko, no já ti především blahopřeji, že to koleno je lepší, plně ti schvaluji, že s Vlkem netančíš (neb se šušká je to je taneční dravec) a gratuluji k pozici mediálně známé osoby. Neb mě žádný doktor nečte (nebo o tom alespoň nevím) a někdy mám pocit, že mě nečte ani nikdo z rodiny.;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Teď se nabízí otázka...a chodíš vůbec k doktorům?;-D

1 0
možnosti
MV

Prostě celebrita. Teď už chybí jen fotka zadečku v jednodílných plavkách a už to pofrci!!!

4 0
možnosti
Foto

No neděs mě i čtenáře!8-o;-D

0 0
možnosti
DV

D36a60v82i62d 34V28l27k

15. 5. 2019 14:52

A já se tak těšil, že si dáme Rock and Roll,Jituš ale když už máš tyhlety dvojsmyslné titulky ,tak to příště neproflákní v perexu prohlášením ,že je absolutně slušný blog;-D To se pak těšíme trochu míň, než jsem se těšit mohli. Já s těma kolenama taky mám malér už od školy.Pajdám schody nevyjdu , pak tlustnu a oto víc mě pak bolí ty kolena začarovaný kruh. Tak mám pro Tebe pochopeníV

1 0
možnosti
Foto

No já to tam dala pro sichr, abych něco neporušila:-P

0 0
možnosti
JT

R^gratuluju ke čtenáři s injekcí, co pomůže a přeji hodně zábavy v Praze:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík a ty se nedostavíš? Máš to kousek;-)

0 0
možnosti
VN

Jituško, tys velká bojovnice, přeji ti zvítězit... No vida, pan doktor ještě radu přidá ...

R^R^R^ ;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, moc díky za podporu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Budeš u nás jako v bavlnce, ale zelí na obklad radši shánět nebudeme:-)

2 0
možnosti
Foto

A to ještě nevíš, že Danka to samé-teda skoro;-D

1 0
možnosti

To je nějaká epidemie snad?!:-)))

Kolena bolejí kde koho...

Tak, Jitu, držím palec ať dokulháš za blogery:-))

2 0
možnosti
Foto

Taky mi to tak připadá, na rehabilitaci narváno

1 0
možnosti
IL

I20v70a56n32a 51L59a72n78c54e

15. 5. 2019 14:24

Snad to "opíchání" pomůže a uleví se vám od bolesti.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, v to doufám a děkuji za čtení;-)R^

1 0
možnosti
Foto

seš samej zážitek:-)ale mě taky píchají každý den u akupunktury to jinak ani nejde, jen na blog se nikdo neptal:-)

1 0
možnosti
Foto

To přijde, Jaromíre a zrovna tam, kde to budeš nejmíň čekat;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik