Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když Nanda nastoupila do školy, na první schůzce nás prosila třídní, abychom nedávali dětem do školy tepláky, speciálně klukům navíc ne trika s lebkami a agresívními potisky. Rodiče se bouřili, zvlášť ti, co přišli v teplácích a kšiltovkou až do třídy. Já souhlasím. Není problém děti hezky obléknout. Náně občas dávám legíny, džíny, manšestráky, ale myslím, že je jediná z holek , která nosí do školy šaty a sukně. Odmalička si sama ladí barvy, aby to bylo vkusné a slušelo jí to. To píšu já, milovnice džín:-)

3 0
možnosti
Foto

Jitko, Tomášek nesnese džíny, nic, co má knoflík v pase.

Takže nosí buď tepláky, nebo zateplené šusťáky... na gumu.:-)

1 0
možnosti
IL

I54v16a56n54a 21L77a23n73c76e

21. 1. 2022 23:23

Vnucka na tom byla podobne, nic s knoflikem v pase. Nosila jenom leginy . Letos prvne nosi dziny. Zadne obtazene, v pase do gumy a narasene. Vypadaji jako pytel.

2 0
možnosti
Foto

R^Jitko, hádej, co mám zrovna na sobě;-)!!

2 0
možnosti
Foto

To co já, jsme přece oba Střelci;-D!!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tepláky jsou pořád IN. Ale do divadla, kina atd. bych je rozhodně nenosil. Do školky či školy v pohodě. Při čtení jsem si vzpomněl na hit kapely Nightwork: Tepláky - tepláková souprava kule dej si doprava

4 0
možnosti
Foto

I já si na to vzpomněla a chtěla to tam původně zakomponovat;-D

1 0
možnosti
Foto

Překvapilo mne nedávno, jsem navštívila větší obchody a mladí lidé v teplácích. To je ted nějaká nová móda? Jinak tepláky na doma , sport, vycházky do přírody ano. Do školy spíše ne....:-) Ale pamatuji si Jituško, že i já měla velkou radost ze své první nové teplákovky. ;-D

1 0
možnosti
VV

Je to uz par let, co jsme byli na pivnich slavnostech v jednom zapadoceskem mestecku. Napred se tam vydal syn s kamarady a manzelka jako vzdy chtela vedet co tam maj lidi na sobe aby se oblekla spravne. Tak mu volala a dozvedela se ze cisty teplaky.

A k te zvedavosti co na sebe.

Take uz je to davno co nas firma obdarovala vstupenkama do VIP loze v Olyhalle na Janet Jackson. A par dni pred tim volala zena me spolupracovnic co si vezme na sebe. A odpoved troko a gate ji uplne vyvedla z miry. Ona to totiz byla Brnacka.

1 0
možnosti
ND

Tak já už jsem se asi narodila s kabelkou v ruce a s kloboučkem na hlavě. Odmala parádnice, tepláky jsem taky měla, jasan, ale jen na tělák, nebo na vodácký kroužek, na loď.

Jako dítě kamaše a ty přezůvky na bačkůrky jsem taky měla.

Na doma tepláky nikdy...

Hezké zimní dny, Jitko!

2 0
možnosti
ND

Ale já jsem neodpověděla na úvodní otázku, no dnešní tepláky se do školy klíďo nosit dají.

1 0
možnosti

R^

Pokud jsme chodili do divadla, museli jsme mít na sobě oblek. Vzpomínám si, jak se maminka podivovala, když do Národního divadla přišli lidé v teplácích s vytahanými koleny. Asi vesničani přijeli do Prahy na kulturu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

A teď moji zkušenost. Když jsme s partou holek z malého městečka i vesnice, jezdily do divadla do Prahy, doslova jsme proházely skříně, aby jsme byly co nejlépe oblečeni. Slavnostně. Při vstupu do divadla jsme zažívaly šoky. Rifle všeho druhu, flanelky, pro nás nevkus. Tak teď mi vrtá hlavou, odkud asi ti návštěvníci byli?;-)

0 0
možnosti
VV

Tak ny jsme po valce nosili do skoly jen teplaky, protoze nic jineho nebylo. Jak holky, tak kluci. A barevne byly. Modre, nebo hnede. Snad se te latce rikalo flanel nebo jak.

Dnes jsou jak v latce, tak barvach jiste tisice kombinaci mozne. Tak proc ne.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že tepláky si užila spousta starší generace. Flanel byl něco jiného, tohle byla prostě teplákovina :-)A víte, že hnědé jsem nikdy neměla? Díky za zastaveníR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,14
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik