Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

To je zajímavý ono to zmizlo samo

0 0
možnosti
VN

Prosím, prosím poraďte mi, co udělat, ať není to písmo podtržený ...

0 0
možnosti
Foto

Jenže jsem měla, tu kapsu děravou...zdravím do Křenova

1 0
možnosti
Foto

No právě to byl ten průšvih, taky mávám přes kopec

0 0
možnosti
IL

I89v97a51n32a 40L96a70n88c84e

25. 6. 2023 11:18

Kuličky jsem nikdy nehrála, neznám ani nikoho z okolí. Skákaly jsme panáky, školku s míčem, vybíjenou a různé hry: krvavé koleno, a také jsem si chodila do hračkářství kupovat štěstíčko. Jedno štěstíčko,prosím příští týden na pondělí,prosím Pomůžete to???

1 0
možnosti
Foto

Ivano, určitě pomůže!!!! Budu na vás myslet!

1 0
možnosti
Foto

jéééé... kuličky....

1 0
možnosti

Já ty hliněné kuličky za korunu pamatuju ještě v hnědém papírovém sáčku, plátěný pytlík se zatahovací šňůrkou nám musela dodatečně ušít až mamka. Tu jejich vůni, když byly nové, si pamatuji dodnes.

1 0
možnosti
Foto

Já si je snad hned v pondělí půjdu koupit, jinak to nevidím

1 0
možnosti
MV

Pokud se prodavačka v hračkářství jmenuje Kašpárková, tak je svět absolutně v pořádku, Jitule.

Krásnou neděli přeju.

2 0
možnosti
Foto

Marku, jmenovala. A byla sranda, když k ní do obchodu vlítl chlapík a ptal se...paní Kočárková, máte kašpárka? Tehdy byla bída o kočárky, měl ho tam zamluvený.

2 0
možnosti
Foto

To je zase takové hřejivé, Jitíku. Ještě jsem vlnu kuliček zažil, ale pak přišla céčka. To byly boje na čárách. No a dnes nemám ani jedno . Karma

2 0
možnosti
Foto

Céčka zase minula mě, v té době jsem měla už jiné zálibyZdravím, fajn neděli přeju

2 0
možnosti
JV

Hezká vzpomínka na dětství, chybí v ní snad jen skákání panáka.

1 0
možnosti
Foto

No jéje! Jak jsem mohla zapomenout Moc děkuju za zastavení

0 0
možnosti
ZK

Dobrá vzpomínka. Kuličky do našeho dětství patřily. V Narpě (papírnictví) stála kulička jeden halíř, to byla nejmenší mince. Po něm byl eště trojník, pětník, desetník a nakonec před kačkou pětadvacetník. Halířovým mincím jsme říkali háky a většinou jsme nějaký po kapsách měli. Kuličky se nosily v pytlíku a hrálo se s těmi hliněnými, ale byly ještě ty VIP, to byly skleněnky a kovové cíněnky, kterým se na Žižkově říkalo volovňáskové. Ocelový kuličky z ložisek samozřejmě s olovem ani s cínem neměly nic společnýho, no a co, nepodstatnej detail. Díky Jitko za hezký připomenutí, snad jen dodám, moje děti ještě trochu cvrnkaly, u vnoučat jsem to už neviděl.

Venku začíná hezkej den, tak si všichni užijme.

2 0
možnosti
Foto

Moc tě zdravím a díky za příspěvek

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 24,04
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik